وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

تیرامیسو (نمونه 2)

1391/9/7 2:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,512 بازدید
اشتراک گذاری

تیرامیسو یکی از خوشمزه ترین دسرهاست که دستورش از ایتالیا گرفته شده treviso که یکی از معروفترین دسرها در دنیاست. ادامه مطلب دستور تیرامیسو رو برای 4 نفر گفتیم.

کودک من

مواد لازم: 2 عدد تخم مرغ- برای هر تخم مرغ 3 قاشق شکر- خامه 1 پاکت- کوکی یا همون بیسکویت- پودر قهوه برای تزیین 

کودک من

اول زرده تخم مرغ رو از سفیده جدا می کینم و تو یه ظرف جدا می ریزیم. حالا زرده رو حسابی بهم می زنیم و برای هر زرده 3 قاشق شکر هم اضافه می کنیم و هم می زنیم. اینقدر هم می زنیم تا حالت کرم رنگی بدست بیاد.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

حالا سفیده تخم مرغ رو که تو ظرف دیگه ای گذاشتیم اینقدر هم می زنیم تا مثل برف بشه.

کودک من

حالا 1 قاشق پنیر خامه ای به زرده اضافه می کنیم و اینقدر هم می زنیم تا خامه محو بشه.

کودک من

در اینجا می تونید مقدار کمی شکلات و مقداری قهوه اضافه کنید.

کودک من

کودک من

حالا قاشق قاشق سفیده رو که قبلا هم زدید و مثل برف شده به مواد اضافه کنید.

کودک من

حالا تو ظرف دیگه ای که قهوه رو آماده کردید بیسکویت ها رو داخلش می زنید و داخل ظرفی که کمی از مواد قبلی رو گذاشتیم می چینیم.

کودک من

کودک من

و لایه بعدی رو پر می کنیم. روشو پودر شکلات می ریزیم.

کودک من

کودک من

می تونید روی اونو با قلب تزیین کنید.

کودک من

حالا به مدت 5 ساعت تو یخچال می زارید تا خودش رو بگیره و سفت بشه.

کودک من

تیرامیسو (نمونه1)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاس
7 آذر 91 8:29
سلام وبلاگ جالبی داری. مرسی از اینکه به ما سر زدی لینکت کردم دوست من
مهسا
8 آذر 91 20:44
mascarpone رو از کجا خریدی عزیزم. باید بگم چی وقتی میخوام بخرم؟


سلام. همون پنیر خامه ای
مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 20:47
عزیزم مرسی خیلی عالیه اما .. تو مواد لازم گفتین خامه 1 پاکت .
اما استفاده نشده و از پنیر خامه ای استفاده شده ..
در ضمن مواد کرم مانند من کمی شل شد ...


سلام. اینو از سایت ترجمه کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد