وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آراد جان با تم زنبور

1391/9/1 8:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,512 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آراد جان با تم زنبور

کودک من

کارت دعوت تولد و پاکت زنبوری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

هدیه مامان و بابا به آراد کوچولو

ماشین آراد آخرین کادو بود که باید باز میشد و قسمت جلوی ماشین فقط کاغذ کادو بود و کنترلش دست یکی از دوستان بود و ماشین رو به حرکت در آورد و ماشین کادو رو پاره کرد و اومد بیرون و همه سوپرایز شده و لذت بردند (البته لازم به ذکره که این ایده آقای پدر بود)

کودک من

کودک من

با تشکر از هانیه خانم

http://arad-hedye-asemani.blogfa.com

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیار
7 آذر 91 19:19
سلام سپیده جون مثل همیشه همه ی پست هات عالی بودند مخصوصا کوچولوی بد غذا خسته نباشی خانومی مامانی ساجده جون رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد