وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

1391/7/1 8:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
38,764 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

با توجه به شکل اینها وسایل مورد نیاز هستند. جعبه می تونه هر جعبه ای باشه. می تونه جعبه پودر لباسشویی و یا جای کفش و یا هر چیزی که بتونید گیفت مورد نظر رو داخلش بزارید باشه. بستگی به اندازه گیفت داره. در اینجا از جعبه ذرت استفاده کرده.

کودک من

می تونید علاوه بر گیفت مورد نظر چند تا سنگ تزیینی داخلش بزارید که جعبه سنگین به نظر بیاد.

کودک من

حالا در جعبه رو محکم کنید و چسب بزنید.

کودک من

دو تا دایره برای چشمهاش بالای یه کاغذ زرد رنگ بکشید.

کودک من

حالا بینی و دهانش رو بکشید.

کودک من

می تونید رو یه کاغذ دیگه شلوارش رو به این شکل بکشید و یا یه کاغذ قهوه ای رو به پایین کاغذ زرد تون بچسبونید.

کودک من

حالا به این شکل کار رو ادامه بدید.

کودک من

کاغذ رو روی جعبتون بچسبانید.

کودک من

دور تا دور جعبه رو با کاغذ زرد بچسبانید تا جعبه محو بشه.

کودک من

حالا دست و پاهاشو بکشید و ببرید و بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

تمام شد.

کودک من

لینکهای باب اسفنجی

چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

تولد آرمین

ایده های تولد باب اسفنجی

کاردستی باب اسفنجی 1

کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مقداد
7 آذر 91 19:19
سلام. موضوعات جالبی بود به خصوص جعبه باب اسفنج
مامان ساقی و محمد
7 آذر 91 22:28
ممنون
(نازنین) مامان آقا طاها
7 آذر 91 23:35
چقدر گشنگ بود خد کنه طاها زودی بزرگ شه تا با هم به وبلاگ خالش سر بزنیمو باب اسفنجی درست کنیم
مامان روانشناس
8 آذر 91 15:13
مامان سپیده جان عزیز در بحث داغ امروز ما شرکت کنید . اگه در حال رابطه جنسی کودک شما شاهد این صحنه باشه شما چکار باید بکنید ؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد