وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن قدم آقا امیر حسین

1391/9/9 1:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,774 بازدید
اشتراک گذاری

جشن قدم امیر حسین جان

کیک شکلاتی به شکل پای تپلی امیرحسین!

سالاد الویه

سالاد فصل

ژله خرده شیشه

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

تهدیگ پا کپلی

با تشکر از فاطمه خانم

http://mosafer1.niniweblog.com/

لینکهای مربوط به جشن قدم

طرز درست کردن کفش فنجانی

نمونه های کیک پوشک برای جشن قدم

مدل کیک برای جشن قدم

جشن قدم نیکا

جشن قدم تارا

جشن قدم محمد رهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شراره
9 آذر 91 1:29
سلام عزيزم.خسته نباشي بخاطراينهمه زحمتي كه ميكشي وكلي مطالب جالب وديدني برامون ميذاري.شايد باور نكني ولي من هرروز كه انلاين بشم حتما حتما يه بار ميام وبه وبلاگت سر ميزنم. فقط يه درخواست ازت داشتم.اگه زحمتي نيست لطف كن ويه كم درمورد چگ.نگي درست كردن ريسه وكشيدن عكس كفشدوزك روي كاغذ و.... وكلا چيزايي درمورد كفشدوزك برام مطلب بذار.اخه ميخوام امسال تم تولد دخترم كفشدوزكي باشه.هرچند كه بيرون همه وسايلشو ميفروشن ولي دوست دارم خودم يه تعداديشو درست كنم.ممنون ميشم كه به درخواستم جواب مثبت بدي
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آذر 91 2:03
مرسی گلم ببخشیدا ما هی مزاحـــــــــــم میشیم ... کارت تبریک میخواستم .... ی کارت تبریک خودم طراحی کردم میزارم تو وبم ببین چطوره ؟؟؟
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آذر 91 2:12
مرسی قربونت برم ... واقعا خوبه ؟؟؟ پس فردا میرم چاپش میکنم ... دوستت دارم زیاد زیاد ...
مامان روانشناس
9 آذر 91 14:35
ramz psycology
مامان روانشناس
10 آذر 91 14:40
سپیده عزیز رمز روتغییر دادم 1122 برای همه مطالب رمز دار
مامان روانشناس
10 آذر 91 14:41
منتظر نظرات خوبت برای پست جدید هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد