وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

1391/12/19 8:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,287 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد لازم: سیب 1 عدد - کشمش مقداری - کره بادام زمینی یا کره معمولی و خلال دندان

طرز درست کردن :

سیب رو از وسط نصف کنید و هسته اونو در بیارید و تو بشقاب بزارید. هر جا رو خواستی کشمی بزارید روی سیب رو کره بمالید تا کشمش بچسبه. با خلال دندون هم شاخک ها رو درست کنید.

کودک من

این نمونه برای پاهاش چوب شور استفاده کرده برای روی اون شکلات استفاده کرده

کودک من

این نمونه برای سرش از انگور استفاده کرده

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای کفشدوزکی

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

 تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد