وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

برگه یادگاری زنبوری

1391/10/26 8:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,207 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب چند نمونه برگه یادگاری با تم زنبور گذاشتم. شاید شما دوست داشته باشید برای کارت دعوت و یا چیزهای دیگه استفاده کنید.

 

ممکنه آرم وسط تو ذوق بزنه ولی شرمنده همین قدر از دستم بر اومد.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری نمونه ۱

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری نمونه ۲

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
13 آذر 91 16:52
سپیده جون وقتی سیوش می کنی کوچولو هستش به نظرت تو چاپ تار می شه


سلام. شما این عکس رو تو برنامه ورد بیار. اونجا هر اندازه که بخوای می شه و تار هم نمی شه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد