وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جعبه گیفت مکعبی

1391/9/20 23:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,878 بازدید
اشتراک گذاری

از ادامه مطلب ساختار این مکعب رو پرینت بگیرید و تو چند دقیقه به هم بچسباتید و این جعبه رو برای گیفتهاتون درست کنید

کودک من

کودک من

محصل

جعبه گیفت مکعبی

بعد از پرینت گرفتن روش سر هم گذاشتنش به این شکل

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینجا جعبه ها رو بصورت ربات درست کرده

کودک من

لینکهای مربوطه

محصل

آموزش تصویری جعبه

 آموزش تصویری جعبه ستاره ای

آموزش تصویری درست کردن جعبه گیفت مستطیلی

آموزش تصویری پاکت قلبی

نمونه کادو گرفتن گیفت

کادو گرفتن به روش سریع باز شدن

 

دانلود جعبه قلبی

 

 جعبه گیفت مکعبی

 

 دانلود جعبه گیفت

 

 فایل PDF جعبه گیفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
15 آذر 91 10:33
سلام خانومی. خصوصی رو چک می کنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد