وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد علی جان با تم جنگل

1391/9/27 23:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,295 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد علی جون با تم جنگل

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیک تولد

کودک من

تزیینات تولد جنگلی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

چون افطار بود نتونستم از سفره چیده شده عکس بگیرم

کودک من

شکلات شکل فیل و بیسکویتای حیوونی

کودک من

لیوانها رو به عنوان گیفت به مهمونها دادیم

کودک من

کارت تولد علی جون که خودم درست کردمکودک من

کودک من

با تشکر فراوان از مامان علی

http://pesaramnafasam.persianblog.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sare
1 تیر 94 15:58
سلام این بادکنک های بزرگ حیوانات و لباس حیوان رو از کجا میشه تهیه کرد؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. از موسسات تم های تولد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد