وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

1391/9/25 16:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
34,787 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

وسایل مورد نیاز شامل : چسب حرارتی - روبان قرمز برای مینی موس - پوشش مشکی یا همون نوار مخملی مشکی یا پارچه مخملی مشکی - قیچی

اول گوشهای میکی موس و مینی موس رو از این فایل دانلود کنید و پرینت بگیرید

دانلود گوشهای میکی موس و مینی موس

حالا گوشهای رو برای هر کدوم از هد بندها بش بدید

اگه تل مورد نظر مشکی هست که فقط باید پوشش مشکی که می تونه شامل پارچه مشکی مخملی باشه رو روی گوشها بپوشونید و اگه تل مورد نظر مشکی نیست که باید روی تل هم بپوشونید. با چسب حرارتی گوشها رو به فاصله 3 اینچ از همدیگه بچسبانید.

کودک من

برای تل مینی موس از یه روبان قرمز زیبا استفاده کنید.

کودک من

لینکهای تولد میکی موس و مینی موس

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

چطور یه میکی موس بکشم؟

 چطور یه مینی موس بکشم؟

 دانلود فایل کارت دعوت دیزنی (6 نمونه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلی
19 آذر 91 21:13
چه خوشگله تل ! دوست دارم اگه منو قابل بدونی لینکم کنی تو وبلاگت. خیلی ممنون. بهم سر بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد