وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

جشن تولد روژین جان با تم پروانه

1391/10/25 23:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,864 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد روژین خانم با تم پروانه

کودک من

کارت دعوت

8 اسفند 90  -  تولد 3 سالگی

تزیینات

کودک من

کودک من

کودک من

غذاهایی که آماده کرده بودم

سالاد فصل

کودک من

الویه

کودک من

خوراک گل بادمجان

کودک من

زرشک پلو

کودک من

کشک بادمجان

 طرز درست کردن کشک بادمجان

 کودک من

ژله

کودک من

ناگت و سوسیس انگشتی

کودک من

کیک تولد

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان روژین

http://rozhin.niniweblog.com

لینکهای پروانه ای

 کشیدن پروانه

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 تولد دینا

 تولد ساجده

 تولد گلسا

 تولد ستاره

 تولد دیانا

 تولد آیناز

 تولد لیلیا

 تولد وندا

 ایده پروانه ای

 نمونه ریسه پروانه ای

 نمونه رنگی کلاه پروانه ای

 نمونه سیاه و سفید کلاه پروانه ای

 ژله پروانه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سيد محمد سپهر
20 آذر 91 12:02
عزيزم تولد قشنگي بود
په پوله کانی زریبار
5 اسفند 94 0:10
سلام به مامان بابای روژین جان. واقعا خیلی دوست داشتنیه، بخصوص ، اسمش که خیلی از این نام خوشم میاد. بنده هم، یه وبی دارم به اسم(په پوله کانی زریبار)، ویژه کودکان. یه بخشی از اون، ارسالی های شما ، است، که هرکی دوست داشته باشه، عکس یافیلم برامون بفرسته. اگه دوست داشتین،که شما هم عکس روژین جون را برامون بفرست. گه خوشحال میشیم. ازطریق تلگرام یا واتساپ به 093678631
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد