وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

چرا صورتی ؟؟!!

1391/3/22 18:40
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,672 بازدید
اشتراک گذاری

رنگ صورتی یک رنگ جاودانی و همیشگی برای اتاق خواب دختران است. برای افراد زیادی این رنگ نشانه ی جوانی و مهربانی و ظرافت است. این رنگ به قصه پریان و یا باربی که اکثر دختران آن را دوست دارند مرتبط است. رنگ صورتی می تواند بطور کامل مناسب یک اتاق سنتی همراه با اثاثیه ی کلاسیک و قفسه های شگفت انگیزی باشد.

ترکیب این رنگ با رنگ دیگری طرح حیرت انگیز و عالی را بدست می آورد. برای نثال اثاثیه ی سفید و صورتی به نظر خیلی زیبا است. اما اگر بخواهید اتاق خواب روشن باشد ترکیب صورتی و سبز بهترین است.

ادامه مطلب شما می توانید عقاید جالبی از بهترین اتاق خواب صورتی را ببینید ............

 محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فروشگاه اینترنتی پوشانا همه کار دست
22 خرداد 91 20:17
مرسی عزیم خیلی به من لطف داریییییی
فرناز
23 خرداد 91 18:24
سلام شما نیز با افتخار و با نام درخواستی خود لینک شدید به جمع دوستان دنیای زیبایی و مد خوش آمدید موفق باشید و به امید دیدار مجدد دوست گلم
رها مامان راستین
23 خرداد 91 20:34
خوشحال میشم که منولینکم کنین ونظر بدین
عاطفه
23 خرداد 91 22:35
عزيزم با اجازه تون من شما رو تو لينك دوستام قرار دارم اگر دوست داريد ميتونيد من رو هم جز ليست دوستاتون بزاريد ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد