وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آویسا خانم با تم رنگین کمان

1391/8/27 16:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,633 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آویسا خانم با تم رنگین کمان

کودک من

تزیینات تولد

کودک من

اینم رنگین کمان های کوچولو جاهای مختلف

کودک من

و اینم بانوی رنگین کمان

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

 

آویسا و کیک مامان پزاز خود راضی (ظاهر ناشیانه ای داشتخجالت ولی مزه اش خوب بود)

کودک من

کودک من

 

شوق کودکانه برای فشفشه:

کودک من

کودک من

 

آویسا و چاقو برای بریدن کیک!

کودک من

 

اینم عکس هدیه های ناقابلی که من به دوستام دادم. چون چیز رنگین کمانی پیدا نکردیم بهش رنگین کمان چسبوندیم!!

کودک من

با تشکر از مامان آویسا جون

http://avisa-sadeghi.persianblog.ir/

لینکهای رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

کیک پروانه ای رنگین کمان

طرز درست کردن کیک رنگین کمان

تولد پارمین

تولد سوژین

تولد ستاره

تولد مانلی

تولد رادین

لینک تولد 4 سالگی تسا

تولد بردیا

تولد روهان

تولد پرنیا

 

دانلود تزیینات کامل تم رنگین کمانی نمونه 2

 

دانلود کامل تزیینات با تم لوبیا رنگی

 

دانلود فایل PDF تزیینات خالخالی رنگین کمانی نمونه 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پاتمه
21 آذر 91 7:39
سلام ممنونم از لطفی که به ما داشتین جشنمون خیلی کوچولو بود و همه چیز در حد کم و محدود زیاد مانوری نداده بودم ولی خیلی خوشحالم که نظرتون جلب شد وبلاگتون خیلی کمک کننده است حتما لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد