وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود کارت دعوت و کارت تشکر خرس پو

1391/9/25 16:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,144 بازدید
اشتراک گذاری

به درخواست امیر مهدی جان و پریچهر خانم

ادامه مطلب دانلود کارت تشکر و کارت دعوت با تم خرس پو رو گذاشتم. این دو نمونه هستند.

لطفا قبل از دانلود به توضیحات توجه فرمایید.

کودک من کودک من

دانلود کارت تشکر خرس پو

برای کارت تشکر اون قسمت که نوشته شده fold از اونجا تا می زنید.

کودک من

دانلود کارت دعوت پو

برای کارت دعوت بعد از دانلود فایل طبق گفته کسی که کارت رو طراحی کرده می تونید نوشته ها رو پاک کنید و هر چی که خودتون می خواهید تایپ کنید. من امتحان کردم و پاک شد فقط هر کاری کردم نتونستم تایپ کنم. شما امتحان کنید شاید تونستید.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جونی امیر مهدی جون
21 آذر 91 19:47
سلااااام عزیزم خییییلی ممنون،انشا... عکسهای تولدشو واستون میفرستم.البته تولد امیرجون با تاخیر بعداز ماه صفر برگزار میشه. دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد