وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

لیست هدیه ها با تم خرس پو

1391/8/27 16:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,949 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یه ایده خیلی جالب برای تولد ها

این یک نمونه لیست هدیه ها است. می تونید وقتی که کارت تشکر و گیفت مورد نظر رو به مهمانها می دید این لیست هم دستتان باشه و هدیه ای که اونا بهتون می دن رو یادداشت کنید و به عنوان یادگاری داشته باشید.

به این ترتیب : اسم هدیه + شخصی که هدیه رو داده + توضیحات اضافی

کودک من

حالا اگه خوشتون اومد دانلودش کنید . . .

 

دانلود لیست هدیه ها

لینکهای مربوطه

دانلود کارت دعوت و کارت تشکر خرس پو

وسایل تولد شادی جان

 تولد آرتین

 تولد آرتین 2

  تولد امیر حسین

  تولد یزدان

 تزیین بادکنک با تم خرس پو

 دانلود برچسب تولد با تم پو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر فرناز
17 بهمن 91 9:46
سپیده جان سلام گلم میتونید برام تم پو یه مطلب کامل از همه وسایلش بذاری راستی میشه لطف کنی ادرس چند تا سایت که عکس طراحی میکنه خارجی ها را بهم بدی یا قاب عکس داره ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد