وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مسیحا جان با تم زنبور

1391/9/23 16:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
27,548 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد مسیحا جان با تم زنبور

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

نی و لیوان زنبوری

کودک من

لیوان آب زنبوری

کودک من

دستمال زنبوری برای صرف شام

کودک من

کودک من

تاج زنبوری

کودک من

کودک من

ژله های تولد زنبوری

کودک من

 

ژله ی وسطی مدل زنبوری

کودک من

 

گیفت تولد ( یه زنبور- یه کندو- یه کاکائو زنبوری-یه بادکنک هلیمی- یه بسته تافی)

 

تافی زنبوری

کودک من


 

با تشکر از مامان خانم

http://www.mamanomasiha.blogfa.com

لینکهای زنبوری

 تولد نیلوفر

 تولد محمد یاسین

 تولد نیایش

 تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

 تولد آراد

 تولد امیر مهدی

  تولد آرشام

 تولد مهتا

 تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

 تولد آروین

 تولد آراد

 تولد آویسا

 طرز کشیدن زنبور

 نمونه اول

 نمونه دوم

 مدل لباس زنبوری

 ریسه زنبوری Happy Birthday

 بنر زنبوری (سری اول)

 بنر زنبوری (سری دوم)

 بنر زنبوری (سری سوم)

 بنر زنبوری(نمونه چهارم)

 دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

 برگه یادگاری زنبوری 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
24 آذر 91 15:11
مبارکش باشه.چه با سلیقه و هنرمندانه بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد