وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

نمونه تزیینات رنگین کمانی

1391/9/26 16:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,652 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبلی تزیینات کامل تولد با تم رنگین کمانی رو گذاشتم و ادامه مطلب نمونه های دیگری از کارت دعوت و لیبل بطری و کاور جعبه شکلات و دایره کاپ کیک

تزیینات دیگر بعدا ارائه می شود 

کارت دعوت رنگین کمان

کودک من

 

دانلود کارت دعوت رنگین کمان

نمونه دیگری از کارت رنگین کمانی که برای گذاشتم روی غذا هم استفاده می شه

کودک من

دانلود نمونه ای دیگر کارت رنگین کمان

نمونه لیبل بطری رنگین کمانی

کودک من

دانلود لیبل بطری رنگین کمانی

نمونه کاور جعبه شکلات

کودک من

دانلود کاور جعبه شکلات

نمونه دایره کاپ کیک رنگین کمانی که برای تزیینات روی میز یا برچسب برای گیفت و یا تزیینات آویزی هم استفاده می شه

کودک من

 

دانلود دایره کاپ کیک رنگین کمانی

لینکهای رنگین کمانی

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

کیک پروانه ای رنگین کمان

طرز درست کردن کیک رنگین کمان

تولد پارمین

تولد سوژین

تولد ستاره

تولد مانلی

تولد رادین

لینک تولد 4 سالگی تسا

تولد بردیا

تولد روهان

تولد پرنیا

تولد ساینا

دانلود تزیینات کامل تم رنگین کمانی نمونه 2

دانلود کامل تزیینات با تم لوبیا رنگی

دانلود فایل PDF تزیینات خالخالی رنگین کمانی نمونه 1

فایل PSD تم رنگین کمان

مدل لباس رنگین کمانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
24 آذر 91 16:34
خصوصی داری گلم
ninipics
24 آذر 91 20:08
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ساجده جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان علیرضا
24 آذر 91 20:11
عزیزم خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد