وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن انگور شکلاتی

1391/9/25 12:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,321 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

آیا دوست دارید یه چیز جالب برای بچه هاتون درست کنید ؟

یا دوستتان برای یه میان وعده اومده پیشتون و دوست دارید سوپرایزش کنید؟

پس ادامه مطلب رو بخوانید ...

مواد لازم :

شکلات و انگور

طرز تهیه :

1- کتری رو آب کنید و بزارید تا بجوشه

2- آب جوشیده شده رو داخل یه کاسه بریزید.

3- شکلات ها رو نصف کنید و داخل ظرف دیگری بریزید.

4- کاسه شکلات ها رو روی کاسه آب جوش بزارید. (حالت بخارپز)

5- شکلات شروع به ذوب شدن می کنه .

6- وقتی شکلات آب شد انگورها رو داخلش بریزید.

7- یکی یکی انگورها رو بیرون بیارید و تو ظرف بچینید.

8- وقتی تمام انگورها رو چیدید ظرف رو داخل یخچال بزارید.

نوش جان

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد