وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

گیفت میکی موس برای دخترها

1391/9/26 12:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,265 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دانلود فایل

فایل موبوطه رو دانلود می کنید و روی کاغذهای ضخیم که دوام بیشتری دارند چاپ می کنید. برش می دهید و روی هر گیره یا تل با چسب حرارتی می چسبانید و به عنوان گیفت برای مهمانهای دختر یا کوچولویی که تولدشه استفاده می کنید.

کودک من

لینکهای تولد میکی موس و مینی موس

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

 دانلود فایل کارت دعوت دیزنی (6 نمونه)

دانلود فایل زیپ شده تولد مینی موس

چطور یه میکی موس بکشم؟

 چطور یه مینی موس بکشم؟

کاردستی میکی موس ترسناک

کاردستی میکی موس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

درسا کوچولو و مامان
26 آذر 91 14:14
سلام بله حتما خوشحالم میشیم ممنون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد