وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

چیکن استراگانف

1391/9/27 14:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,756 بازدید
اشتراک گذاری

چیکن استراگانف یه غذای پیشنهادی برای مراسم ها

کودک من

٢ عدد سینه مرغ بدون استخوان - 1 عدد پیاز متوسط - 4 عدد قارچ بزرگ - 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون - 1 قاشق پاپریکا - 4/1 پیمانه آرد - 2/1 پیمانه ماست - سس خردل - فلفل و نمک به میزان لازم- فلفل دلمه ای به دلخواه

طرز تهیه:

اول پیازها رو تفت می دیدفلفل ذلمه ای و نمک و فلفل قرمز و قارچ رو اضافه می کنید تا وقتیکه آب قارچ روان بشه. سینه مرغ رو ریش ریش می کنید و با سس و مواد دیگر اضاف می کنید. بعضی ها هویج هم به چیکن استراگانف اضافه می کنند. این غذا رو به همراه برنج یا پاستا می توانید میل کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی (سوده)
2 دی 91 15:28
ممنون خانم باسلیقه.انشاالله همیشه شاد باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد