وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

چگونه برای کودک خود کفش مناسبی خریداری کنیم؟

1391/9/27 19:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

محققان می‌گویند: پدران و مادران دقت داشته باشند که پاهای کودکان به سرعت رشد می‌کنند، بنابراین باید کفش مناسب برای فرزند در نظر بگیرند.

کودک من

محققان می‌گویند: پدران و مادران دقت داشته باشند که پاهای کودکان به سرعت رشد می‌کنند، بنابراین باید کفش مناسب برای فرزند در نظر بگیرند.

 به گزارش سرویس سلامت ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، هنگامی که می‌خواهید برای کودک خود کفش بخرید، مهم است علاوه بر در نظر داشتن زیبایی و مینیاتوری بودن کفش، به نکات مهم دیگری نیز توجه داشته باشید.

 انجمن پزشکی پای آمریکا این راهنمایی‌ها را برای خرید کفش به پدر و مادران ارائه می‌دهد:

 - پای کودک شما ممکن است به سرعت رشد کرده و اندازه جوراب و کفش او تغییر کند.

 - کفش‌هایی که کاملا اندازه پای کودکان نیست می تواند منجر به سوزش و درد شود، بنابراین همیشه پای آنها را قبل از خرید کفش اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که کفش‌ها برای آنها راحت است.

 - از پوشانیدن کفش‌های دست دوم اجتناب کنید و کودکان، کفش‌های خود را به اشتراک نگذارند.

 - هنگامی که کودک شما برای اولین بار شروع به پوشیدن کفش می‌کند، قسمت‌های ساییده شده کفش را بررسی کنید. اگر قسمت‌های ساییده شده به طور مساوی و صاف نبودند، این امر نشان دهنده مشکلاتی در پاهای کودک است. شایان ذکر است اغلب قسمت پاشنه کفش، سریع تر ساییده می‌شود.

 - اجازه بدهید کودکتان در خرید کفش شرکت کند. همیشه موقع امتحان کردن کفش برای خرید، جوراب و یا ساق مورد نظر خود را بپوشد.

 - اگر پاها دارای اندازه و سایز متفاوتی است، کفشی را خریداری کنید که اندازه پای بزرگتر با آن متناسب است.

منبع:شهرزاد

چطور به کودکان بستن بند کفش را آموزش دهیم؟

چه چکمه ای برای کودکتان بخرید؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روانشناس
28 آذر 91 0:16
سلام سپیده جون ممنون که نظرات زیبایی برا ی من میگذارید . یک کمک میخواستم چطوری بعد از یک مطلب لینک های مرتبط به اون رو زیر مطلب قرار میدید آیا باید دونه دونه برم پیداشون کنم آدرسش رو بگذارم اونجا این که خیلی وقت گیره http://psychology.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد