وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد کیان جان با تم زنبور

1391/9/26 16:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
16,034 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد کیان جان با تم زنبور

کودک من

یه تولد خیلی عالی. خودتون ببینید...

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

دستمال رنگی

کودک من

کارت دعوت

کودک من

کودک من

گیفت برای مهمانها

کودک من

داخل جعبه گیفت

کودک من

کودک من

کودک من

میز شیرینی ها

شکلاتهایی گلدونی هم شیرینی تبریزه که ما با رویال آیسینیک تریینش کردیم و چوب بهش زدیم.


باقلوا و قطاب و بقیه شیرینیها هم یزدی هستن و آماده خریدیم.


شکلاتها و کاکائو ها هم آماده تهیه شده.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

منوی شام : کشک بادمجون -سالاد الویه ( با 2 نوع پخت – یکی بعنوان غذا یکی بعنوان سالاد )-پیراشکی گوشت- سمبوسه سوسیس- کیک مرغ و گردو -پتیتو گش ساسج

یکی بعنوان غذا که رو میز غذاهاست.( اینو با مرغ و سرکه بجای ترشیش و کاملا رنده ریز شده )


یکی بعنوان دسر که رو میز دسرهاست .( مواد این درشت بود و با ژامبون آبلیمو بجای ترشیش )

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیک مرغ

طرز درست کردن کیک مرغ

نمونه دیگری از کیک مرغ

کودک من

منوی سالاد:  سالاد رووسی - سالاد ایتالیایی- سالاد الویه

=========

منوی دسر: ژله آناناسی- ژله بروکن گلاس موزاییکی- باقلوا-کیک تولدی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیان و هدیه هاش

کودک من

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرحسین
28 آذر 91 14:01
سلام خیلی عالی بود.ممنون.دست مامانش درد نکنه.واااای چه کادوهایی به به!!تولدت مبارک.
مامان امیرحسین
28 آذر 91 14:03
سلام سپیده جان خوبید؟دختر گلمون چطوره؟خانومی خیلی سرتون شلوغ شده دیگه کم پیدا شدید.
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 14:44
مبارك باشه جشن خوبي بود
مامان بهراد
5 دی 91 14:12
خيلي خيلي زيبا بود خصوصاً ميز پذيرايي دست گلتون درد نكنه اميدوارم كه مباركش باشه
مامان ندا
7 دی 92 20:07
سپیده جون سلام میدونم سخته امامن وبلاگ کیان رومیخوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. باور بفرمایید سخته. تعداد کودکانی که تولدهاشون در وبلاگ ثبت شد خیلی خیلی زیادن . اگر ادرس درج نشده احتمالا وبلاگ ندارند .
مامان ندا
14 دی 92 0:17
ممنون درست گفتی احتمالاوبلاگ نداره که ادرس نذاشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد