وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مهتاب جان با تم کفشدوزک

1391/9/17 16:38
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,039 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد مهتاب جان با تم کفشدوزک

کارت دعوت

تقویم وکارت تشکری بود که به مهمونها دادیم

وخوش امد گوییییییییی

وریسه  تزیینی...

میز غذا که دسرها{ژله پوست پرتقال و ژله طالبی و رنگین کمان و خرده شیشه و ژله آکواریوم }بود وغذا ها هم{ سالاد الویه و ناگت مرغ وزیتون و کیک مرغ }بود.

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

طرز درست کردن ژله اکواریوم

طرز درست کردن کیک مرغ

طرز درست کردن کیک مرغ نمونه 2

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

تزیین اپن

http://mahtabeakrami.niniweblog.com

لینکهای کفشدوزکی

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

 تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

طرز درست کردن دست بند کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

دانلود چند نمونه تزیینات تولد کفشدوزکی

فایل PSD تولد کفشدوزکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
30 آذر 91 10:57
سلام وبلاگ باسلیقه وشیکی داری عزیزم ممنون که عکس های مهتاب رو ثبت کردی دست گلت دردنکنه عزیزم راستی لینکت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد