وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگهای کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

1391/9/28 23:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
167,854 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب چند تا از آهنگهای خاله شادونه سری دوم رو برای دانلود گذاشتم. روی هر شماره آهنگ که کلیک کنید شروع به دانلود می کند.

روی هر آهنگ که کلیک کنید شروع به دانلود می کند.

آهنگ شماره 21

آهنگ شماره 22

آهنگ شماره 23

آهنگ شماره 24

آهنگ شماره 25

آهنگ شماره 26

آهنگ شماره 27

آهنگ شماره 28

آهنگ شماره 29

آهنگ شماره 30

لینک مربوطه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یه همکار
24 فروردین 92 6:11
خسته نباشی . می خواستم چند تا از مطالبت رو کپی کنم ولی چون نوشته بودی زحمت زیاد کشیدی تا مطالب رو جمع آوری کردی و میدونم که زحمت زیاد کشیدی .
این کارو نکردم ولی این رو بدون تو هم بعضی از مطالبت رو از سایت های دیگه کپی کردی . به نظر من عیبی نداره تازه باعث میشه مردم زودتر به مطلب مورد نظرشون برسن .
اگه یه مطلب رو تو سایت های خارجی جست و جو کنی زود و خیلی راحت به مقصود میرسی ولی تو سایت های ایرانی اولا فایلها رو فشرده می کنند بعد روش رمز میزارن بعد اسم سایتشون رو روی فایل میزارن و در آخر مردم رو به پیر و پیغمبر قسم میدن که کپی نکنید . باید از هفت خوان رستم بگذری تا به یک مطلب برسی .
من که داخل وبلاگم این کارها رو نکردم خواستم همه راحت باشند .
ببخشید سرت رو درد آوردم .
وسلام


سلام. البته اگه دقت کرده باشید نوشتم اونایی رو که از جاهای مختلفی گرفتم با بیان منبع هستند. اونایی که نام منبع رو نزدم چون دوستانی برام فرستادن و نام منبعی نداشتم که بزارم.
در مورد اون موردی که که گفتید تو وبلاگتون این کار رو نکردید متوجه منظورتون نشدم!! یعنی وبلاگ "کودک من" این کار رو کردم؟!
مورد آخر چرا نام وبلاگتون رو ذکر نکردید !!
یه همکار
25 فروردین 92 11:43
سلام از مصاحبت با شما خوشبختم و ممنونم از اینکه به نظرم جواب دادی .
می دونم این آهنگ ها رو تو آپلود کردی و هم وقت گذاشتی و هم هزینه کردی شاید مقصودت این بوده که یه خدمتی به بچه ها و خانوادهاشون کنی .
منظورم اینه که اگه تو سایت های ایرانی فقط وبلاگ شما این آهنگ ها رو داشته باشه مردم باید بگردن تا این آهنگ ها رو پیدا کن .
ولی اگه اجازه بدی با ذکر منبع همکارای دیگه هم از این آهنگ ها داخل وبلاگشون استفاده کنند ، هم دسترسی به این آهنگ ها آسون میشه و هم ناخواسته وبلاگتون در وبلاگ های دیگه لینک میشه .
ولی اگه اجازه ندی مطمئن باش من این کارو نمی کنم و اگه اسم وبلاگم رو ننوشتم به این خاطر که موضوعش با موضوع وبلاگ شما فرق داره .
راستی وبلاگ خیلی خوب و (نسبت به موضوع وبلاگت) پر محتوایی داری بهت تبریک میگم امیدوارم دختر کوچولوت سالم ، صالح و سعادتمند باشه .


با سلام و احترام.
عزیزم شما هر آهنگی رو که بخواهید می تونید استفاده کنید و مشکلی نیست. اگر دقت کرده باشید مهد کودک های زیادی از این آهنگها استفاده می کنند. چون برای من گشتن تو اینترنت سخت بود تا بتونم اهنگ مورد علاقه دخترم رو پیدا کنم اینا رو یه جا جمع کردم تا کار همه راحتر بشه.
نام وبلاگ "کودک من" رو از این بابت انتخاب کردم چون هر موضوعی آخرش به کودک ختم می شه. مثلا موضوع مدل موی کودکان که تازه گذاشتم سعی می کنم تمام در این خصوص باشه و یا لاک ناخن که اخرش به تولد کودکان و ایده هاشون ختم می شه.
با اینحال خوشحال می شم بیشتر با هم اشنا بشیم. موفق و موید باشید.
یه همکار
26 فروردین 92 8:06
سلام
از اینکه بهم اجازه دادی از این آهنگ ها استفاده کنم ازت ممنونم .
مطمئن باش زیر این آهنگ ها می نویسم منبع این آهنگ ها وبلاگ ( کودک من ) است البته با آدرس وبلاگ .

از اینکه میگم موضوع وبلاگم با موضوع وبلاگ شما فرق داره اینه که موضوع وبلاگ شما در خصوص بچه هاست ولی موضوع وبلاگ من در رابطه با موبایله ( چقدر داخل این پاراگراف موضوع ، موضوع نوشتم ، ببخشید ... )
چند ماه پیش در وبلاگم یه پست زدم و 16 تا از آهنگ های خاله شادونه رو داخلش گذاشتم ، باورت نمیشه خیلی استقبال کردن و چند تا از کاربرها چون میدونستن که من از فایل های فشرده و رمز دار کمتر استفاده می کنم درخواست کردن که در این رابطه آهنگ های بیشتری بزارم و من هم چون سروکاری با این آهنگ ها نداشتم گفتم بزار از سایت های دیگه کپیشون کنم ولی بیشتر سایت ها یا اون آهنگ های که من داشتم رو داشتن و یا فایل هاشون فشرده و رمز دار بود ، باور کن شاید فقط وبلاگ شما بود که یک جا 30 تا از آهنگ های خاله شادونه رو بدون رمز و فشرده سازی گذاشته بود و من هم گفتم با اجازه ازشون استفاده کنم .
سرت رو درد نیارم ،
در خصوص خودم ، من یه جوون 29 ساله مجردم که یه مشکل بزرگ تو رندگیم دارم ولی یه خدا از اون بزرگتر رو دارم و اون وبلاگ رو زدم که با هاش سرگرم بشم و مشکلم رو فراموش کنم .
برام دعا کن
انشاالله بعدا بازم به وبلاگت سر میزنم ولی این بار به صورت یک منتقد . خودت رو برای نقدهام آماده کن .
وسلام


سلام.
شما هر کدوم از مطالبم رو خواستید بردارید و مشکلی نیست.
آن کس که خدا دارد چه ندارد و آن کس که خداندارد چه دارد. وقتی از همه چیز خسته می شم با گفتن این جمله آروم می شم.
موفق باشید و منتظر نظراتتون برای بهتر شدن وبلاگم هستم.
ارشیا
31 فروردین 92 20:10
من که همه ی آهنگها را دانلود کردم خیلی خوب بود
یه همکار
8 اردیبهشت 92 12:56
سلام سپیده خانوم ، بازم به کودک من سر زدم تا بابت آهنگ ها ازت تشکر کنم و در ضمن می خواستم از وبلاگت انتقاد کنم ولی وقتی چشمم به آمار وبلاگت خورد [ ماشاالله ] فهمیدم کارت درسته . انتقاد که نتونستم بگیرم ولی برات یه پیشنهاد دارم و اون اینکه ، تو که داخل وبلاگت از آهنگ های کودکانه استفاده کردی ، بیا و از انیمیشن های کودکانه ، برنامه ها و نرم افزار های مخصوص کودکان هم استفاده کن تا یه وبلاگ پر و پیمون داشته باشی . من که داخل وبلاگم برای کودک 1 ساله تا پیرمرد 90 ساله موضوع گذاشتم و خواستم همه رو راضی کنم . در آخر تولد 1 سالگی وبلاگ کودک من و همچنین پیشاپیش روز مادر و زن رو بهت تبریک میگم .



با سلام. اگه ممکنه در مورد این ایدتون بیشتر راهنمایی کنید . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم و ممنون.
یه همکار
8 اردیبهشت 92 16:30
بازم سلام [ چون سلام سلامتی میاره ]
در خصوص راهنمای ، منظورم اینه که الان تو اینترنت نرم افزارهای آموزشی و کتابچه های هست که در مورد تربیت و موضوعات دیگه که مخصوص کودکان و مادرانشونه وجود داره . که خانواده ها می تونن با نصب بعضی از این کتابچه ها روی کامپیوتر و موبایل هاشون در هر لحظه ومکان از این مطالب استفاده کنند .
بیا و یه موضوع از وبلاگت رو به دانلود این کتابچه ها و نرم افزارها اختصاص بده.
و در کنار این موضوع ، دانلود فیلم های آموزشی در این رابطه ، انیمیشن وکارتونهای جالب و کلیپ های تصویری که بچه ها دوست دارن رو قرار بده . خلاصه چه با عکس ، چه با فیلم ، آهنگ ، نوشته و کاردستی به موضوعات وبلاگت تنوع بده .
من تو وبلاگم از این مطالب گذاشتم و خیلی هم استقبال کردن .
در آخر یه چیز بهت بگم ، [ خوشم میاد مثل خودم همیشه پای کامپیوتری و همیشه آنلاین هستی ] .
موفق باشی


سلام. با تشکر از ایده زیباتون . لطفا ادرس وبلاگتون رو بفرمایید تا این مطالب رو ببینم.
بیشتر مطالب من ترجمه شده سایتهای خارجی هست و اینجور مطالب تو سایتهای خارجی به زبان اصلی هست.
یه همکار
8 اردیبهشت 92 17:39
ما ایرانی ها و مسلمون ها تو فرهنگ و دینمون تاکید زیادی به فرزند و تربیت اون شده ولی بازم سراغ خارجی ها میریم .
بگفته شاعر :
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد /
وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد /


باور کن یه چرخ تو اینترنت بزنی از این مطالب زیاد گیرت میاد .
[ بزار ما همون ناشناس بمونیم ]

سلام. متوجه منظور من نشدید دوست عزیز. منظورم از سایتهای خارجی برداشتن مطالب تربیت و دینی نیست منظورم برداشتن چیزهای مثل دانلود تم تولد و دستور بعضی از غذاها و دسرها هست.
اشکان
6 دی 93 21:43
عالی بود.
نرگس
18 اردیبهشت 94 22:05
سلام وخسته نباشید به شماخاله عزیزومهربان واقا عالی بود دیگه حرفی ندارم بای
آذین
18 بهمن 94 10:51
اهنگ خداجون توش هس؟؟؟؟ شماره چنده؟ اون که میگه خداجون کاری بکن مریضامون خوب بشنو خنده کنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد