وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن کلاه آفتاب گیر

1391/9/29 16:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
22,319 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از مامانهای شکایت می کنن که کلاه مربوط به تم بچه هامون رو نتونستیم تهیه کنیم. با این ایده هر تمی که بخواهید روی کلاه می تونید پیاده کنید. فقط طرح اولیه رو دانلود کنید.

کودک من

خیلی از مامانهای شکایت می کنن که کلاه مربوط به تم بچه هامون رو نتونستیم تهیه کنیم. با این ایده هر تمی که بخواهید روی کلاه می تونید پیاده کنید. فقط طرح اولیه رو دانلود کنید.

دانلود طرح اولیه کلاه آفتاب گیر

کودک من

وسایل مورد نیاز شامل : کاغذ فوم - برگه A4 یا برگه پرینت گرفته شده - مداد - قیچی - چسب آبکی - یه نوار کشی - پانچ- برس رنگ - اکلیل(اختیاری است) و چیزهای مخصوص تزیین که بستگی به خودتون داره

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای مربوطه

طرز درست کردن کلاه انگری برد

طرز درست کردن تاج

آموزش درست کردن تل میکی موس و مینی موس

کلاه کیتی

دانلود تاج پرنسس سیندرلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد