وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

اصول دین

1391/3/31 16:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,924 بازدید
اشتراک گذاری

ای یار کودکستان

ای همدم دبستان

اصول دین پنج بود

دانستنش گنج بود

توحید باشد یکم

نبوت است دوم

معاد سومین است

این سه اصول دین است

دو اصل دیگر آن

به نزد ما شیعیان

عدل و امامت بود

راه هدایت بود

ادامه مطلب یک نمونه دیگر

ما مسلمانیم پیرو قرآن

                                             مانند گلیم توی گلستان
                                           پنج تا پرنده توی باغ داریم 

                                             بیا انها را باهم بشماریم
                                  این پرنده ها اصول دینند
                                             همه خوش آواز همه رنگینند
                                  یک پرنده هست به نام توحید 

                                             می شود آن را در همه جا دید
                                  دومی عدل است سوم نبوت 

                                           اما چهارم باشد امامت 
                                 پنجم معاد است روز خوب ما
                                           روز امتحان در پیش خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهیدمامان فاطمه گلی
18 مرداد 91 15:56
سپیده خانم شعرهارو دیدم خیلی زیبا بودن ممنون من غذاهای کمکی رو هم مطالعه کردم برای آینده خیلی بدردم می خوره ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد