وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

1391/9/29 14:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
181,065 بازدید
اشتراک گذاری

من خودم برای دانلود آهنگهای کودکانه برای دخترم خیلی سرچ می کردم و آخرش هم بعضی از آهنگها رو نمی تونستم پیدا کنم. این قسمت رو گذاشتم تا کار مامانها راحتر بشه.

ادامه مطلب 6 تا از آهنگهای عمو پورنگ که قبلا خونده رو برای دانلود گذاشتم.

آهنگ شماره 1

آهنگ شماره 2

آهنگ شماره 3

آهنگ شماره 4

آهنگ شماره 5

آهنگ شماره 6

لینکهای مرتبط

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

 دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
29 آذر 91 14:32
کاروان میرود و دخترکی جا ماندست وسط باغ حزان قاصدکی جا ماندست لخته خون نیست که در چشم کبودش پیداست سر باباست که در مردمکی جا ماندست با نگاهی به رخش در دل خود مادر گفت نکند در کف دستش فدکی جا ماندست هاتفی داد ندا قامت این قافله را قدری آهسته ببندد ملکی جا ماندست
ارشیا
2 اردیبهشت 92 17:34
با تشکر
رنا
16 شهریور 92 23:22
ممنونم ازتون .خیلی مادر مهربون و دوست داشتنی !
مامان باران
15 دی 92 14:39
ممنونم خانمیوولی سخت دانلود میشه.
کیان
7 آبان 93 18:55
خیلی عالی بود ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد