وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود کاردستی ماشین مک کویین

1391/8/21 16:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
21,637 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب دانلود کاردستی این نوع ماشین مک کویین رو برای دانلود گذاشتم و دوستانی که می خوان تولد با تم ماشین بگیرن می تونن ازش استفاده کنن.

کودک من

دانلود کاردستی ماشین مک کویین

کودک من

تولد ماشین مک کویینی

تولد کیانوش

تولد کیهان

تولد امیر پارسا

ایده تولد ماشین مک کویینی

نمونه اول طرز کشیدن ماشین کارتونی

نمونه دوم

 نمونه سوم

نمونه چهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرهام جون
18 دی 91 12:28
عاشقتمممممممممممممممممم سپیده جون


عزیزمی.
مامان گلی
18 شهریور 92 19:33
سلام عزیزم
خوبی

ببخشید من دانلود تزدینات تولد با تم ماشین رو میخوام همش نیست
ممنون میشم اگه بزارین


slm. dar hale hazer haminha hastand.
مامان فریمان
15 اردیبهشت 93 8:40
سلام من تولد پسرم را با تم مک کوئین گرفتم اون زمان هنوز فتوشاپ بلد نبودم و با پینت تم تولدش را با استفاده از تصاویر اینترنتی طراحی کردم عکس هاش در وبلاگش هست در ضمن متشکرم از وبلاگ عالیتون مطمئنا خیلی وقت صرفش کردید
دیجی کالا
8 مرداد 99 14:56
😊خوب نیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد