وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مانی جان با تم انگری برد (سری دوم)

1391/10/24 16:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,205 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

نمایی دیگر از میز خوراکی ها

کودک من

بادکنک های چوبدار

کودک من

چاقوی کیک

کودک من

رومیزی های تزئینی مقوایی

کودک من

دستمال سفره با حلقه دستمال

کودک من

تزئین اتاق

کودک من

ریسه تولد مبارک و ریسه نام کودک

کودک من

ریسه مثلثی و آویزهای مقوایی گرد و عدد سن تولد

کودک من

کودک من

گیفت بچه ها

کودک من

شمه های فشفشه ای

کودک من

کودک من

گیفت بچه ها

کودک من

بادکنک فویلی گرد

کودک من

جعبه دستمال کاغذی با روکش پارچه ای

کودک من

لینک انگری برد

دانلود تزیین بادکنک با تم انگری برد

ایده تولد انگری برد

طرز درست کردن لیوان انگری برد برای گیفت

پرنده کاغذی برای گیفت

تولد پارسا

تولد ماهرخ

جشن تولد مانی (سری اول)

دانلود پکیج کامل تولد با تم انگری برد

مدل لباس انگری برد (سری اول)

مدل لباس انگری برد (سری دوم)

نمونه کلاه بافتنی انگری برد (سری اول)

نمونه کلاه بافتنی انگری برد (سری دوم)

طرز درست کردن کلاه انگری برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیوا
6 دی 91 8:50
سلام ، 2 تا سئوال دارم : بادکنک فویلی را چطوری باد کردید ؟ بعد از باد کردن ، دهانه اش را باید مثل بادکنکهای معمولی با بند بست یا خودش چسب یا چیز دیگه برای بستن داره ؟


سلام. معمولا با تلمبه باد می کنن و خودش یه بست برای بستن داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد