وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

نقاشی های ساجده

1393/4/23 10:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,101 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها ساجده 2 سال و 9 ماه بیشتر وقتش رو روی نقاشی و رنگ کردن می زاره و گاهی نقاشی هایی می کشه که واقعا منو متعجب می کنه  . . .

کودک من

این روزها ساجده 2 سال و 9 ماه بیشتر وقتش رو روی نقاشی و رنگ کردن می زاره و گاهی نقاشی هایی می کشه که واقعا منو متعجب می کنه  . بیشتر دوست داره شکل آدمک بکشه. وقتی ازش می پرسم که اینا کی هستن ؟ جواب می ده : این بابا این مامان و این ساجده.

گاهی ساجده رو تو بغل مامان می کشه و می گه : این ساجده است که به دنیا اومده. البته اینو هم از داستانهایی که براش تعریف می کنم می گه. خیلی دوست داره از ساجده ای که نی نی بود و کارهای اون موقع اش براش تعریف کنم.

اینجا مامان رو کشیده و ساجده رو هم تو بغل مامان کشیده.

اوایل خیلی تعجب می کردم که چقدر دقیق چشم و ابرو رو می کشه و با خودم می گفتم : شاید بابت این باشه که از کوچکی شعر چشم چشم دو ابرو رو همراه با نقاشی براش می کشیدم.

کودک من

یا مثلا این نقاشی که می گفت این مامان و این بابا است.

کودک من

اینجا هم مامان و بابا و ساجده رو کشیده

گاهی وقتا یه شکلی رو براش می کشم و ازش می خوام که رنگش کنه. مثلا اینجا بهش گفتم که می خوام برات خرگوش بکشم و برای آموزش رنگها ازش خواستم که این رنگیش کنه.

کودک من

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد