وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

جدول های آموزش الفبای زبان انگلیسی

1391/10/9 0:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,916 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از راه های آموزش الفبای انگلیسی به کودکان استفاده از جدول های پیچ و تاب است. به این شکل که کودک باید یه شی رو طبق حروف الفبا به جایی برساند. همین روش رو برای یادگیری اعداد هم استفاده می شه. ادامه مطلب چند نمونه جدول مربوط به کریسمس گذاشتم که شما می توانید پرینت بگیرید و حروف الفبا یا اعداد را بنویسید و از کودک خود بخواهید که با حرکت صحیح پیش برود.

یکی از راه های آموزش الفبای انگلیسی به کودکان استفاده از جدول های پیچ و تاب است. به این شکل که کودک باید یه شی رو طبق حروف الفبا به جایی برساند. همین روش رو برای یادگیری اعداد هم استفاده می شه. ادامه مطلب چند نمونه جدول مربوط به کریسمس گذاشتم که شما می توانید پرینت بگیرید و حروف الفبا یا اعداد را بنویسید و از کودک خود بخواهید که با حرکت صحیح پیش برود.

به گوزن کمک کن تا به خونه خودش برسه...

کودک من

به جوجو کمک کن تا هدیه کریسمس رو که گم کرده پیدا کنه...

کودک من

یه بابانوئل کمک کن تا یه لیوان بزرگ پیدا کنه تا با شیرینش شیر بنوشه...

کودک من

به ماری و جوزف کمک کن تا به مسافرخانه برسند...

کودک من

به این مردان باهوش کمک کن تا یه آخور پیدا کنن ...

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد