وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

کودک من

شلوار

تدریس حروف الفبای بزرگ انگلیسی حرف O تا حرف Z

1391/11/9 12:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,196 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبل قسمت "آموزش زبان انگلیسی به کودکان" تدریس حروف بزرگ الفبای انگلیسی از حرف A تا حرف N گفته شد و حال ادامه حروف . . .

 

لینک تدریس حروف الفبای بزرگ انگلیسی حرف A تا حرف N

در پست های قبل قسمت "آموزش زبان انگلیسی به کودکان" تدریس حروف بزرگ الفبای انگلیسی از حرف A تا حرف N گفته شد و حال ادامه حروف . . .

  لینک تدریس حروف الفبای بزرگ انگلیسی حرف A تا حرف N

برای اینکه حروف الفبای زبان انگلیسی خوب برای بچه ها جا بیفته از رنگ آمیزی شروع کنید. بچه ها عاشق رنگ کردن هستند و این بهانه ای است برای تدریس حروف و نام

کودک من

Octopus

کودک من

Parrot

کودک من

Quilt

کودک من

Robot

کودک من

Snake

کودک من

Tiger

کودک من

Umbrella

کودک من

Valentine

کودک من

Worm

کودک من

Xray

کودک من

Yo-Yo

کودک من

Zebra

 

 لینک تدریس حروف الفبای بزرگ انگلیسی حرف A تا حرف N

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نرگسی
9 بهمن 91 13:51
سلام وب قشنگی داری .... به وب نرگس جون منم سری بزن ممنون... بای....
مامان بیتا
9 بهمن 91 14:58
دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است میلاد نبی اکرم (ص) مبارک
علیرضا
9 بهمن 91 16:55
سلام وبلاگ خوبی داری .نظرت راجع به تبادل لینک چیه .من تو رو لینک کردم .
saba
9 بهمن 91 17:02
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
فرناز
9 بهمن 91 22:33
سلام سپاسگذارم از لطفت خانومی بابت لینک تبریک تبریک میلاد نبی اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) مبارک
مامان پریسا
10 بهمن 91 1:24
ممنون سپیده جان. ایشالله یادم بمونه حتما میام.
الهام مامان یاسی طلا
10 بهمن 91 4:11
سلام عزیزم عیدت مبارک راستی عکسا رو تکمیل کردم . ببخشید بابت تاخیرم ، این خانم خوشکله مگه اجازه می داد بیام نت !! هر سری 1 عکس رو آپلود کردم تا بالاخره امروز تکمیل شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد