وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین تخم مرغ نمونه 8

1391/12/16 9:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,719 بازدید
اشتراک گذاری

در این نوع رنگ کردن تخم مرغ با اضافه کردن سرکه رنگهای زیبایی بدست می یاد که برای من جالب بود. شاید برای شما هم جالب باشه.

کودک من

در این نوع رنگ کردن تخم مرغ با اضافه کردن سرکه رنگهای زیبایی بدست می یاد که برای من جالب بود. شاید برای شما هم جالب باشه.

برای رنگ کردن به آب و رنگ غذا و سرکه و البته تخم مرغ نیاز داریم.

کودک من

اگه رنگ غذا مایع باشه که یه قاشق چایخوری مورد نیازه ولی اگه مثل این رنگ سفت باشه با خلال دندان مقدار کمی رو داخل لیوان بریزید.

کودک من

کودک من

مقداری آب اضافه کنید و کاملا هم بزنید تا حل شود

کودک من

کودک من

در اینجا 3 لیوان گذاشتیم که در اولی به رنگ غذا آب اضافه کردیم به دومی ترکیب رنگ غذا و 4/1 پیمانه سرکه و بقیه ش آب و در لیوان سوم رنگ غذا و فقط سرکه است.

رنگ غذا بنفش انتخاب شده.

کودک من

برای 5 دقیقه 3 تا تخم مرغ ها رو داخل لیوانهای مورد نظر می زاریم.

رنگ تخم مرغ ها رو ملاحظه کنید.

اولی آب دومی ترکیب آب و سرکه و سومی فقط سرکه !

کودک من

می تونید از رنگهای دیگه ای هم استفاده کنید . مثل ردیف اول که از رنگ قرمز استفاده کرده و ردیف دوم از بنفش و ردیف آخر از سبز. زیبا نیست ؟؟!!

کودک من

هدیه برای کودکان

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

نمونه تزیین سبد تخم مرغ دخترانه و پسرانه برای عید سری 2

نزیین سبد کوچک نمونه 3

آموزش تصویری تزیین سبد به شکل توتو نمونه 4

نمونه های تزیین سبد توتو نمونه 5

استیکرها برای تزیین سبد عید

دانلود سبد ساده

دانلود جعبه گیفت تخم مرغی

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

تزیین تخم مرغ نمونه 1

تزیین تخم مرغ نمونه 2

تزیین تخم مرغ نمونه 3

تزیین تخم مرغ نمونه 4

 تزیین تخم مرغ نمونه 5 (از طریق پوست پیاز)

تزیین تخم مرغ نمونه 6

تزیین تخم مرغ نمونه 7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مطهره
30 بهمن 92 1:43
سلام.وای مرسی...چه عالییییییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد