وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

چطور یک گیفت را با نی پلاستیکی تزیین کنیم ؟

1391/12/27 0:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,464 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این تزیین زیبای گیفت با نی پلاستیکی درست شده و دوباره هم مورد استفاده هست.

این تزیین زیبای گیفت با نی پلاستیکی درست شده و دوباره هم مورد استفاده هست.

این نوع نوار بازیک که معروف به چسب های رنگی است دور نی می بیچانید.

کودک من

کمی مانده به سر نی چسب را قیچی کنید.

کودک من

کودک من

حد فاصل بین دو چسب را قیچی کنید.

کودک من

کودک من

چسب را از وسط نصف کنید.

کودک من

کودک من

و 2 یا 3 نی درست می شود.

کودک من

کودک من

انتهای نی را هم از وسط نصف کنید . دقت کنید تا کامل بریده نشود.

کودک من

کودک من

کودک من

رشته های نی را با انگشت بحالت فر درست کنید.

کودک من

روبان تزیینی و نی را به گیفت وصل کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

از این روش برای این لینک هم استفاده می شه . . .

درست کردن مار با نی پلاستیکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:59
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....
خواهر فرناز
27 اسفند 91 9:11
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو ر به شما تبریک عرض میکنم انشال سال خوب وپر از شادی وسلامتی پیش رو داشته باشین التماس دعا
مامان آنی
27 اسفند 91 16:41
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:14
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک *
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:34
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد