وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی یک روز تابستانی

1392/1/10 17:38
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,319 بازدید
اشتراک گذاری

درست کردن کاردستی توسط بچه ها قوه خلاقیت آنها را بالا و بسیار برای آنها لذت بخش است. اجازه دهید خودشان کاردستی درست کنند و شما فقط به عنوان کمکی و یا نظاره گر باشید.

کودک من کودک من

کودک من

شروع کار با یه برگه آبی رنگ است

کودک من

برگه سبز رنگ را از وسط نصف کنید و به عنوان چمن استفاده کنید.

کودک من

چمن سبز را به برگه آبی بچسبانید.

کودک من

یه خورشید دایره شکل را روی کاغذ بکشید و رنگ کنید و به آسمان آبی بچسبانید.

می توانید از کاغذ زرد استفاده کنید.

کودک من

برای درست کردن خانه یه مربع روی کاغذ قرمز بکشید و قیچی کنید و بچسبانید.

برای پنجره ها یه مربع کوچکتر - برای سقف خانه یه مثلث و همه را به هم بچسبانید.

کودک من

روی کاغذ سفید شکل ابر را کشیده و مثل مراحل قبل عمل کنید.

کودک من

به کودک خود اجازه دهید که نقاشی های اضافی را به سلیقه خودش بکشد.

کودک من 

درست کردن کاردستی توسط بچه ها قوه خلاقیت آنها را بالا و بسیار برای آنها لذت بخش است. اجازه دهید خودشان کاردستی درست کنند و شما فقط به عنوان کمکی و یا نظاره گر باشید.

کودک من کودک من

کودک من

و این هم کاردستی از شب که بچه ها به این شکل شب را توصیف کردند.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد