وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن خمیر نمک

1392/1/31 10:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,167 بازدید
اشتراک گذاری

خمیر نمک یک نوع گل برای درست کردن مجسمه ها است که برای بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید بجای خمیر بازی از آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید.

کودک من

خمیر نمک یک نوع گل برای درست کردن مجسمه ها است که برای بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید بجای خمیر بازی از آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید.

ترکیب 2 پیمانه آرد و 1 پیمانه نمک است.

کودک من

میزان آب به مقدار 2/1 به 4/3 پیمانه است. می توانید از کم شروع کنید.

کودک من

برای انسجام بیشتر می توانید مقدار 1 تا 2 قاشق قاشق چای خوری خمیر کاغذ دیواری هم اضافه کنید.

کودک من

برای رنگ کردن خمیر هم از رنگ غذا استفاده کنید

کودک من

برای ماندگاری بیشتر در پلاستیک گذاشته و داخل یخچال بزارید.

با این خمیر کاردستی های زیادی می توانید درست کنید.

پستهای مربوطه ( روی تصاویر کلیک کنید)

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ت
7 مرداد 99 19:08
🥁
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد