وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده هایی برای تولد با تم بن 10

1392/2/10 1:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,220 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

برای لباس بن تن از کفش های بن تنی و تاپ سبز استفاده کرده.

کودک من

تزیین میز مهمانها

کودک من

کیک تولد

کودک من

از این لینک برای درست کردن کاپ کیک با طرح بن تن کمک بگیرید

آموزش تزیین کاپ کیک جنگلی

کودک من

برای دسر از ژله رنگین کمانی که روی اون خامه ریخته استفاده کرده. می تونید ژله سبز رو هم بکار ببرید.

کودک من

آب سیب برای بچه ها با نی پلاستیکی سبز

کودک من

شیرینی برای بچه ها

کودک من

و مارشمالاد برای بچه ها

کودک من

و نقاشی صورت بچه ها که مطابق با شخصیت های کارتون بن تن است.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینک تولد های بن تنی

تولد پارسا

تولد آرتین

تزیینات کامل تولد با تم بن 10

دانلود کارت دعوت با تم بن 10

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
10 اردیبهشت 92 9:21
وای امان از دست این بن تن کاش وبتون رو زودتر دیده بودم برا تولد مهرزاد اینقده سختم بود خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقید خبر بدید با چه اسمی لینک بشید منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد