وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

کودک من

شلوار

کوکوی ماش

1392/3/18 10:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,090 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد لازم :

ماش 2 پیمانه

سیب زمینی 1 عدد

سبزی کوکو و یا جعفری خرد شده مقدار کم

 تخم مرغ 1 عدد

آرد سوخاری 1 قاشق غذاخوری

سیر 2 عدد

نمک و فلفل و زردچوبه

اول ماش ها رو پختم و تو آبکش ریختم تا آبش گرفته شه.

کودک من

می تونید بجای سیر از موسیر هم استفاده کنید . این موسیرها رو داداشم از الیگودرز برام اورده و خیلی عطر خوبی داشتن و هر وقت غذایی درست می کنم یکی شون رو داخلش رنده می کنم.

کودک من

سیب زمینی رو پختم و با ماش و سیر و سبزی کوکو و تخم مرغ و آرد سوخاری و ادویه ها ریختم تو غذاساز و اینجوری شد.

کودک من

بعدش سرخشون کردم.

کودک من

با پیازچه خیلی خوشمزه تر شده بود. خوشمزه

نمی دونم چرا عکسش اینقدر تیره شده. به این تیرگی نبود.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نادین
18 خرداد 92 15:32
چه جالب! پلو ماش خورده بودم ولی کوکو ماش نه. حتما درست می کنم. ممنون عزیزم
مامان آنی
19 خرداد 92 11:52
معصومه مامان آرتین
19 خرداد 92 12:46
ای ول کدبانوی من. باحاله!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد