وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

بفرمایید لواشک زردآلو

1392/3/25 0:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,580 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یه مدت بود هوس لواشک کرده بودم ولی از دست این دخملی جرات نداشتم بخرم

منم تصمیم گرفتم خودم درست کنم تا دخملی هم نوش جان کنه

زردآلوها رو از وسط نصف کردم و هستش رو در اوردم و با آب و نمک گذاشتم بپزه.

(هسته هاشو دور نریزید. بشکنید و برای غذا و یا حریره بادام و ... استفاده کنید.)

کودک من

بعد از له شدن به پیشنهاد مامان خانمی گذاشتم تو غذاساز .

کودک من

بعدش گذاشتم داخل این ظرف و یه چیز تور مانند کشیدم روی اون و بردم بالای پشت بام تا حسابی آفتاب بخوره. می تونید داخل یه سینی بریزید ولی قبلش ته سینی رو کمی چرب کنید.

مامانم گفت : باید قبلش تو آبکش می ریختی ولی من اینکار رو نکردم و بازم خوب در اومد.

کودک من

و این شد لواشک بنده. بعد از خشک شدن در مقابل آفتاب با قیچی بریدم. به به عالی شده بود.

کودک من

یعنی وقتی گذاشتمش رو زمین دخملی حمله کرد بهش

کودک من

راستی خانمهای باربی توجه کنید که میوه های خشک شده کالریشون بالاست.

لواشک هم کالریش بالا هست ولی تمر نه.

اینم لینک مربای زردآلو

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان
26 خرداد 92 9:16
دوستان گلم خوردن لواشک و خریدن آنرا با دقت انجام دهید تا دچار مسمومیت نشید توصیه منو جدی بگیرید


سلام. دقیقا. ممنون از توصیتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد