وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی مجموعه حیوانات آفریقایی

1392/5/17 3:49
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,762 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای شروع کار می توانید از جعبه کفش کمک بگیرید و حیوانات افریقایی را درون جعبه جا بدید.

کودک من

اگر می خواهید که جعبه باز باشد می توانید دو تا چوب بستنی را با چسب حرارتی به در جعبه بچسبانید.

کودک من

در صورت تمایل جعبه را رنگ کنید.

کودک من

بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا این حیوانات دانلود شود.

کودک من

و برای حیوانات بیشتر تصویر زیر را کلیک کنید.

کودک من

حال زمینه را درست کنید.

کودک من

برای دانلود نمونه درخت تصویر زیر را کلیک کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

برای دانلود کاغذ نگه دارنده حیوانات تصاویر زیر را کلیک کنید.

کودک من   کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

درست کردن علف . . .

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید

کاردستی قطار سیرک

کودک من

کودک من


کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
17 مرداد 92 15:40
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
خانم تقی زاده
17 مرداد 92 21:52
سلام رای دادم و همچنین وبلاگ قشنگت رو هم لینک کردم کوچولوت رو از طرف من ببوس موفق باشید
مامان اندیا
18 مرداد 92 12:05
سلام چه وب زیبایی دارید با اجاز تون من لینکتون کنم
مامان آوينا
23 مرداد 92 12:46
عزيزم عيدتون مبارك سپيده جون وب خيلي خوب و مفيدي داريد چند روز پيش تولد دخترم بود و مطالب شما خيلي بهم كمك كرد ممنونم عزيزم
مامان شاران
29 مرداد 92 16:07
سلام وب تون عالیه با اجازه لینکتون میکنم
مامان گلی
8 شهریور 92 17:25
سلاممممممممم دستتون درد نکنه من میخوام برا دخترم تولد بگیرم و بسیاری از ایده ها رو از سایت شما گرفتم بازم ممنون عکسا رو انشالا میزارم $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد