وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

ماهیچه

1392/7/6 9:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,199 بازدید
اشتراک گذاری

همانطوری که در قسمت توضیحات وبلاگ گفتم

"آلبوم غذاها و دسرها " هیچ ربطی به موضوع وبلاگم نداره و فقط برای دل خودم است.

کودک من

من ماهیچه رو اینجوری درست می کنم.

اول ماهیچه رو خوب پاک می کنم . مخصوصا موهایی که بهش چسبیده رو خوب تمیز می کنم.

 پیاز رو نگینی خرد می کنم و با ماهیچه تفت می دم. کمی پودر سیر و یه چوب دارچین و ادویه جات دیگه هم بهش اضافه می کنم با مقدار کمی آب. قبلا که ماهیچه درست می کردم آب زیادی می ریختم ولی با این روش اون سس آخرش خیلی خیلی خوشمزه تره.

وقتی یه چند ساعت گذاشتم و با شعله ملایم پخت آبلیمو و یه عصاره و کمی نمک بهش اضافه می کنم.

پوست گوجه رو در بیارم و رنده می کنم و بهش اضافه می کنم و می زارم دوباره با شعله کم جا بیفته. (برای پوست گرفتن گوجه کمی آب جوش روی گوجه ها بریزید و پوستش راحت جدا می شه.) در آخر هم زعفران رو اضافه می کنم.

اینجوری ماهیچه بو نمی ده و بسیار لذیذ می شه. مخصوصا اون سس آخرش که می مونه.

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه مامان آرتین
6 مهر 92 13:11
دستت درد نکنه عزیزم برای دل ما هم هست مطمئناً ما هم از این دستور پختهات استفاده میکنیم. خیلی خیلی ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد