وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده های تزیین نی برای جشن ها

1391/7/27 8:04
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,483 بازدید
اشتراک گذاری

ایده تزیین نی رو برای تمامی جشن ها (تولد - قدم- و یا دندونی) می شه استفاده کرد. اونو تو قسمت جشن تولد می زارم چون تم پروانه و گل وجود داره.

اول طرز درست کردن گل که برای تزیین نی می شه ازش استفاده کرد. البته با کاغذهای مقوایی رنگی هم می شه اشتفاده کرد.

 

طرح های دیگه به شکل گل

 

شکل موش

شکل پروانه

شکل ابر که تم خوبیه برای روزهای ابری

تم ماشین برای آقا پسرها

شکل سبیل برای آقا پسرها

و یا به شکل پرچم با نوشته باشه

 

و یا شکل خرگوش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسل مامان
22 اردیبهشت 94 13:36
سپیده جونم این عکس ها برای من باز نمی شن می شه ببینید اگه می شه درستش کنید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد