وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

پودر موسیر

1392/8/1 17:04
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,504 بازدید
اشتراک گذاری

برام نظر گذاشتند که "تو که تو همه غذاهات پودر موسیر می ریزی پ چرا دستورش رو نمی گی؟"

بفرمایید...

کودک من

گفتم خیلی وقت پیش برامون موسیر الیگودرز اوردن. موسیر اگه می خواین ترشی کنید یا پودر کنید باید حتما خشکشون کنید. حالا چه جوری خشک می کنیم :

من با این وسیله موسیرها رو ورقه ورقه کردم. ورقه ها رو داخل آب برای 2 روز گذاشتم و مرتب آبشون رو عوض کردم تا تندی موسیر از بین بره. اونا رو روی پارچه پهن کردم و مقابل آفتاب گذاشتم تا خشک بشن.

کودک من

کودک من

بعضی از موسیرهای خشک شده رو آسیاب کردم و برای غذاها ازشون استفاده می کنم و بقیه رو ترشی موسیر درست کردم.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس مامان کوروش
1 آبان 92 23:50
عزیزم سایت خوب و مفیدی داری. اولین باره که سر می زنم. دخترتون هم خیلی ناز و خانومه. کوروش من 2 ماه و نیم داره. با اجازه لینکتون می کنم. خوشحال میشم که شما هم به ما سر بزنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد