وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

لوبیا پلو با میگو

1392/8/11 8:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,579 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

درست کردنش خیلی آسونه. پیاز رو خرد کرده و تفت می دیم و میگوهای پاک شده رو بهش اضافه می کنیم و می زاریم تا میگو با آبی که می ندازه پخته بشه. نمک و اودیه جات و پودر موسیر رو هم بهش اضافه می کنیم. لوبیاهای ریز شده که قبلا با کمی آب و روغن گذاشتیم جا بیفته هم بهش اضافه می کنیم. برنج رو آبکش و مواد رو لا به لای برنج می زاریم. در آخر موقع دم گذاشتن برنج وقتی بوی برنج بلند شد زعفران دم کشیده روی برنج ریختم.

برنج های من برنج چمپا بودن که تازه برداشتشون کردن. چون تازه بودن بابت شیره ای که داخلشونه یه حالت شله مانند می شن بابت این با برنج های دانه بلند قاطیشون می کنم. یعنی مثلا 2 پیمانه برنج چمپا می زارم 1 پ برنج دانه بلند استفاده می کنم. عطر برنج چمپا واقعا محشره.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 آبان 92 23:19
سلام سپیده جون چشم ممنون از کار قشنگتون واز اینکه به من هم خبر دادید ممنونم عکس میگیرم براتون می فرستم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 آبان 92 23:22
به به ،به خانم کدبانو دستت درد نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد