وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

چای هل و دارچین

1392/8/16 9:14
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,256 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

پیشنهاد می کنم این چای رو در زمستان درست کنید. واقعا می چسبه.

من عاشق خوردن چای تو کاپ هستم. احساس می کنم مزه چای یه چیز دیگه می شه.چشمک

وقتی آب جوش اومد بزارید کمی ازش بگذره بعد تو قوری چینی (مزه چای تو قوری چینی هم یه چیز دیگه ست) 2 قاشق مرباخوری چای و 1 عدد چوب دارچین و 6 عدد هل می ریزید و آب جوش رو داخل قوری می ریزید و می زارید حسابی دم بکشه.

حالا خواصش چیه :

هل که خاصیت زیاد داره و یکیش از تشکیل غلط در گلو جلوگیری می کنه چون دانه های هل خاصیت اسپکتورانت رو دارن. کلیه و قلب رو تقویت می کنه و باعث پایین آوردن تب و دوای سرماخوردگیه. قاعدگی رو باز می کنه و بادشکن بوده و گاز معده و روده رو از بدن خارج می کنه.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان امیر محمد
16 آبان 92 15:25
سپیده جون ممنون از دستور خوبت واسه چایی. من عاشق چایی هستم حتما امتحان میکنم. با اجازتون لینکتون میکنم.
مامان محمدرهام جون
16 آبان 92 19:24
منم خیلی میدوستم البته دمنوش به هم حرف نداره عالیه من دیگه اصلا چای نمیخورم!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد