وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

ترشی سیر با رب انار

1393/1/27 8:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
24,258 بازدید
اشتراک گذاری

یادتونه تو این لینک دستور ترشی سیر با رب گوجه رو دادم و همتون آب دهنتون رو مدام قورت می دادید ولی به روی مبارکتون نیوردید.

حالا دستور ترشی سیر با رب انار که داخلش خرما و قارا و تمر هندی هست رو بخونید که خیلی وقته درستیدمخوشمزه

رب انار 1 لیوان

شیره خرما 1 لیوان

سرکه به اندازه ی روی سیرها

قارا به اندازه 2 قوطی کبریت

تمر هندی 1 بسته شیره گرقته با سرکه

نمک 1 ق غ

سیر 5 کیلو حبه حبه کرده ولی پوست آنها گرفته نشود

خرما نیم کیلو هسته گرفته

شکر 2 لیوان

تمام مواد رو در قابلمه می زاریم و روی آنها سرکه می ریزیم تا روی مواد رو بپوشاند. روی حرارت گذاشته و 1 ساعت باید روی حرارت باشد. شعله را خاموش کرده و 1 روز در قابلمه می زاریم بمونه و بعد از 1 روز در بشکه یا حالا ظرف در دار می زاریم.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نجمه مامی آرتین و آیسودا
27 فروردین 93 10:46
سلاممممم الان میخوام ترشی سیر رو بایه سبزی پلو ماهی زبیدی با یه کاسه حشو هم کنارش بعد هم قورت قورت نوشابه هم بدی پشتش بعد هم بگیری بخوابی پایه ای گلم؟؟ دستت درد نکنه تو چقد خانمی کی وقت میکنی همه این کارا رو بکنی آخه؟ ماشاله به تو دوست گلم
وبلاگ کودک من
پاسخ
پایه ام . خخخخخخخخخ. اینا رو خیلی وقته درستیدم و تازه پستش رو گذاشتم.
نجمه مامی آرتین و آیسودا
27 فروردین 93 10:51
میگم حالا که زحمت میکشی یه پست هم در مورد ماهی های خوشمزه جنوب بزار معرفیشون کن کدوم لذیذترن شیراز اکثرا ماهی شیر و قباد و شوریده میخورن حالا هر چی خوشمزه تره رو بهمون یاد بده پلیز
وبلاگ کودک من
پاسخ
باشه. تا اهوازم یه بار با دوربین می رم بازار ماهی فروشهای اهواز و کلی ازشون عکس می گیرم. اینجا حلوای سفید و سیاه خیلی خوشمزست. من که هر نوع ماهی رو دوست دارم. قزل رنگین کمان هم اینجا زیاد می فروشن. ماهی زبون هم که نگوووووو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد