وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت پاپوش برای 1 تا 2 سال

1393/4/11 17:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,729 بازدید
اشتراک گذاری

و پاپوشهایی که برای نی نی خواهر شوهری بافتم

کودک من

کودک من

45 دانه سر انداخته.

3 خط رکن بافته سپس 1 رج دندان موشی می بافیم. به این صورت که 1 ژوته 2 تا یکی 1 ژوته 2 تا یکی تا آخر رج

قسمت چپ دانه های اضافی را بر عکس گرفته که سوراخ بیفتد.

قسمت راست از 45 دانه 11 دانه را برای وسط قرار داده و بقیه دانه ها را تقسیم به 2 می شود. 34 دانه که 17 دانه سمت راست و 17 دانه سمت چپ.

شروع بافت : وسط که 11 دانه است 10 دانه بافته دانه 11 و 1 دانه سمت چپ را با هم یکی کرده اما تا آخر رج نمی بافیم و برمی گردیم. باز دانه ها را بافته دانه 11 و 1 دانه از سمت چپ را با هم یکی کرده . دوباره برگشته و آن قدر ادامه می دهیم تا گشادی دور مچ در آید.

سپس 33 دانه می شوند. آنها را چند رج بافته و 1 رج دندان موشی زده و سپس 3 رج بافته و کور می کنیم.

کودک من

آموزش تصویری پاپوش کودک

پاپوش های ساقی عزیز

پاپوش نمونه 1

پاپوش نمونه 2

پاپوش نمونه 3

پسندها (5)

نظرات (4)

شمیم
11 تیر 93 19:08
سلام خوبی؟ خیلی وقت بهت سر نزده بودم از مطالب هم استفاده کردم البته من نه خواهرم ایشالله که موفق باشی و سایه ت بالا سر دختر باشه به سپیده هم سلام برسون اگه خبری ازش داری
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. لطف دارید.
مامان السا
12 تیر 93 22:51
سلام عزیزم گفتی با نی نی وبلاگ عکسام رو آپلود کنم ولی هر چی سعی میکنم نمیشه عکسام زیر 200 kb ولی بازم آپلود نمیشه
مریم (مامان ثنا)
22 مهر 93 15:52
سلام هنرمند عزیز واقعا زیبا بود یه سوال ازتون دارم من دخترم 2 سال و 5 ماهشه به نظر شما چند تا سر بندازم و تقسیم بندیش چه شکلی میشه..ممنونم ..موفق باشید البته اگه به کاراتون لطمه ایی نمیخوره و مزاحم نیستم جوابم را بدید..
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانمی. کلا بستگی به ضخامت کاموا داره. هر چی سن کودک بیشتر شد 5 یا چند دانه اضافه تر می شه. شما هر سوالی دارید من در خدمتم.
سمانه
26 آذر 99 19:45
سلام برای کودک ۲ساله چندتا سربندازم نخ کاموام نازه لطفا جواب بدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد