وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت پاپوش نمونه 5

1393/8/25 10:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,253 بازدید
اشتراک گذاری

و این پاپوش ها رو هم خیلی وقت پیش بافتم. مدلشون رو خیلی دوست دارم. یه جورایی شبیه گیوه هستند

ادمه مطلب اموزش بافتش رو گذاشتم

کودک من

برای سایز 38

30 دانه سرانداخته.

6 دانه اول و آخر رکن و بقیه دانه ها از زیر. تا 10 رج (رفت و برگشت) همین طور. بزرگسالان تا 15 رج

بعد از 10 رج از دو طرف 1 دانه کور می کنیم. به این صورت که اول کار 2 دانه اول را کور کرده و تا آخر رج می بافیم. برگشت 2 دانه اول را کور تا آخر رج می بافیم.

روی راست باز همین کار را تکرار کرده تا دانه ها به 12 برسند. حال این 12 دانه را 4 رج ساده می بافیم. (نوک انگشتان است)

دوباره شروع به اضافه کردن می کنیم. به این صورت که دانه اول را روی میل گذاشته 1 دانه از پهلوی دانه دوم گرفته و روی میل انداخته و آن را می بافیم. بقیه دانه ها را بافته. به 2 دانه آخر که رسیدیم باز 1 دانه از پهلوی دانه گرفته و آنرا بافته . 2 دانه آخر را بافته.

روی چپ دانه ها را می بافیم .

وتی دانه ها به 40 رسید 5 دانه اول و آخر رکن است و بقیه دانه ها ساده بافی است.

اینکار را ادامه داده تا خط رکن ها به 15 خط برسد و دانه ها را کور می کنیم.

کودک من

آموزش تصویری پاپوش کودک

پاپوش های ساقی عزیز

پاپوش نمونه 1

پاپوش نمونه 2

پاپوش نمونه 3

پاپوش نمونه 4

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهرا کوچولو
26 آبان 93 9:46
سلام دوباره من دوبار براتون پیام گذاشتم _ ازتون خواستم اگه می شه وبلاگ من هم لینک کنید، من حدود یک سال و نیمی هست که این وبلاگو دارم و خیلی دوست دارم مادرانی که از من بیشتر میدونن و یا بچه هاشون هم سن زهرا جون من هست به وبلاگم بیان و نظراتو تجربیاتشون رو بنویسن ممنون اگه جوابم را بدهید.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با افتخار لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد