وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی آقا علی

1391/8/7 0:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,060 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی علی جان

در ورودی خونه:روی دندونا نوشته سلام /به جشن /دندونی من  /خوش اومدید:

گیفتها که روی آشها بود

پشتشم شعری بود که مامان علی جون گفته:

چندوقتی بود که لثه هام میخارید       اشکای من مثل بارون میبارید

حوصله همه سراومد دیگه                مامان میگفت که درنمیاد دیگه

یهو یه شب با گریه که خوابیدم           صبح پاشدم یه چیز خوبی دیدم

مروارید سفید و زیبایی بود               میخندیدم تو دهنم پیدا بود

کیک دندونی

ژله دندونی

با تشکر فراوان از مامان آقا علی

http://alipesariema.niniweblog.com

لینک طرز درست کردن آش دندونی و تزیینات آش

 مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
7 شهریور 91 15:42
سلام ممنون از وبلاگتون ،یه سوال دارم من پسرم 9ماهشه از توی اینترنت از مطالب پرفسور حسین زاده (فکر کنم اسمش این بود)دانلود کردم تا از روی اون برنامه غذایی پسرمو درست کنم اما نمی دونم از هر غذایی چه مقدار باید بخوره ؟!ننوشته بود چند قاشق !!!! متشکر


سلام. فکر می کنم دکتر سلطان زاده باشه و بستگی به میل کودک داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد