وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

خلاقیت با کاموا

1394/8/18 17:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,092 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی خلاقانه باعث تقویت خلاقیت و شناخت بهتر کودکان از دنیای اطرافشان می شود. چند کلاف نخ بافتنی در اختیار کودکتان گذاشته و بخواهید نقش هایی ایجاد کند.

کودک من

چند روز پیش مطلبی در مورد خلاقیت با کاموا خوانده بودم و اینکه با مواد اطراف چطور می شه یه نقاشی رو ارایه داد.

کامواهای باقی مونده رو در اختیار ساجده گذاشتم و براش توضیح دادم که چطور می تونیم یه نقاشی رو با کاموا درست کنیم.

در مرحله اول طریقه درست کردن گل رو بهش گفتم. یه گل کاموایی که از قبل داشتم رو در اختیارش گذاشتم و براش ساقه و برگ درست کردیم.

کودک من

کودک من

برای اینکه کامواها ثابت بمونن از چسب استفاده کردیم.

یه منظره ایی رو با کاموا ترسیم کردیم و ابر رو درست کردیم.

کودک من

و ساجده می خواست که با کامواها یه دریا درست کنه.

کودک من

و پیشنهاد دادم که باران رو هم درست کنیم. با چسب ماتیکی نقش باران رو ترسیم کردم و ساجده کامواهای آبی رو در محل چسب کاری می چسبوند.

و به پیشنهاد خودش ماهی رو هم درست کردیم.

کودک من

پسندها (5)

نظرات (5)

زهرا مامان ایلیا جون
19 آبان 94 2:04
خصوصی عزززیزم
حسن
19 آبان 94 23:27
دوست عزیز سلام اپلیکیشن فرهنگ نام گزینی با هدف ارائه مجموعه ای کامل از نام های متداول و مورد تائید ثبت احوال، خصوصا نامهای اصیل ایرانی همراه با معنی ارائه شده است. برخی از امکانات اپلیکیشن : دارای کاربری آسان با نمایش گرافیک زیبا و کارآمد دارای دیتا بیس با بیش از 5000 اسم ایرانی، عربی، ترکی، آذری، کردی و ... همراه با معانی آنها جستجو پیشرفته در نام ها با قابلیت جستجو حروف در ابتدا یا انتهای اسامی. به عنوان مثال اگر شما به دنبال نامهایی هستید که انتهای آن " ناز" دارد، برنامه این جستجو را برای شما انجام می دهد. شما می توانید این اپلیکیشن را از سایت کافه بازار و یا کندو به نشانی زیر دانلود و نصب کنید. بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.sargarmi1.NameSelect/?l=fa کندو: http://cando.asr24.com/app.jsp?id=9312302&name=%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C&package=ir.sargarmi1.NameSelect
ــــــدلارامــــــ
21 آبان 94 10:49
سلام مامانه ساجده جون منم خاله ی نینی فوگولیم مطالبتون عالیه من که عاشق بخش های ایده های سیسمونی و دندونی و تولد های وبتونم و واقعا مطالبتون عاله من که کلی از بخش سیسمونی وبتون استفاده میکنم براتون ارزوی موفقیت دارم من لینکنوم میکنم ممنون میشم شما هم منو لینک کنید یانو برام افتخاره تو لیست دوستانه شما باشم منتظرتون هستم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با افتخار لینک شدید.
مامان ناهید
22 آبان 94 15:37
سلام عزیزم خوبیسد خیلی عالب بود ممنون
مامان صبا
23 آبان 94 21:47
خیلی عالی)))
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد