وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

کودک من

شلوار

چشم چشم دو ابرو

1398/8/19 0:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها تو سن ۱ سالگی که می رسن ، سراغ مداد و خودکار و کاغذ می رن و ماها باید این عملکرد رو حسابگرانه هدایت کنیم.

مداد و دفتر نقاشی رو به محمدصادق می دم و بهش می گم: خط بکش... خودم هم شروع می کنم به خط کشیدن.

رنگ مداد رو عوض می کنم و براش جالب تر می شه و از رنگهای مختلف لذت می بره.‌

نقاشی می کشم و همزمان با کشیدن نقاشی داستانی رو از خودم براش تعریف می کنم.

تا به لحظه کشیدن "چشم چشم دو ابرو" می رسم ... و علاقه اش بیشتر می شه و با ایما و اشاره ازم می خواد که دوباره این شعر رو بخونم و نقاشی اش رو بکشم.

الان محمدصادق ۱۵ ماهشه و وقتی بهش می گم : دفتر نقاشی رو بیار تا چشم چشم دو ابرو رو بکشم

زودی می ره تو اتاق و دفتر رو می یاره و منتظر خوندن من می شه.

امروز ساجده می گه: مامان نگاه کن... تمام دفتر نقاشی شده چشم چشم دو ابرو😄

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
22 آبان 98 20:49
اگه دوست داشتین به وبلاگ منم سربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد